Muzyczny pokój nastolatki i spokój rodziców w kampanii IKEA (wideo)

W nowej kampanii reklamowej IKEA Polska podkreśla, jak trudno rodzicom nadążyć za pasjami ich nastoletnich dzieci. Akcję, wspierającą promocję cenową mebli do pokojów dziecięcych, przygotowały firmy Grey Group Poland, Tank Production, Kalicińscy.com i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy spot IKEA pokazuje nastolatkę, która we własnym pokoju słucha i naśladuje ulubionego piosenkarza, co nie do końca rozumieją jej rodzice. Ma to podkreślać, że dla dorastających dzieci własna przestrzeń jest ważna do rozwijania pasji, zupełnie odrębnych od zainteresowań dorosłych.

Kampania reklamowa wspiera promocję, w ramach której ceny wybranych mebli do pokojów dla młodszych i starszych dzieci są w sklepach IKEA obniżone o 10 proc. Taka oferta będzie obowiązywać do 23 sierpnia.

Kampania zaczęła się 13 lipca i potrwa do zakończenia promocji cenowej. Obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowa wersja spotu), prasę, internet (m.in. aktywności w wyszukiwarkach) oraz własne kanały komunikacji IKEA.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, spot wyprodukował dom produkcyjny Tank Production. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Kalicińscy.com, a za zakup mediów - dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana