Muzyka na każdą okazję w „Kolekcji Radia Złote Przeboje”

Drugiego października ukaże się pierwszy tom muzycznej „Kolekcji Radia Złote Przeboje”. 12 albumów serii, wydawanych co sobota, zaprezentuje tematycznie ułożone piosenki.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Jako pierwszy ukaże się album „…na nocne szaleństwo”, a kolejnymi będą np.: „…na nastroje we dwoje”, „…na srebrnym ekranie i czerwonym dywanie” oraz „…na podróże małe i duże”. Wśród wykonawców piosenek znaleźli się m.in. Boney M., Leonard Cohen, Whitney Houston, Toni Braxton, Amanda Lear i Alicia Keys.

Albumy składają się z płyt CD oraz książeczek, które przedstawiają zdjęcia wybranych wykonawców oraz anegdoty i historie związane z piosenkami i artystami.

grafika

Kolejne tomy z „Kolekcji Radia Złote Przeboje” będzie można kupić w każdą sobotę w kioskach, salonach Empik, księgarniach, na kulturalnysklep.pl oraz pod numerem infolinii 801 130 000. Pierwsza część serii - „…na nocne szaleństwo” - ukaże się 2 października br.

Wydawcą serii jest Agora.

Wydanie kolekcji wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1,TVN, Polsat), w radiu (Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy), prasie („Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz „Metro"), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w internecie (serwisy z Grupy Gazeta.pl). Spot tv przygotował Timecode, a emisje zakupił dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję