MySpace wprowadza dedykowany system reklamowy

Serwis społecznościowy MySpace wprowadził system reklamowym, wktórym zleceniodawcy kierują swój przekaz do określonychużytkowników witryny i płacą za ich kliknięcia w linki promocyjne.Uruchamiana na razie w USA usługa kierowana jest do małych firm.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wprowadzany przez serwis społecznościowy MySpace systemreklamowy MyAds umożliwia zleceniodawcom kierowanie swoichprzekazów do użytkowników o określonej płci, wieku, miejscuzamieszkania i zainteresowaniach. Opłaty za zamieszczenie linkówpromocyjnych zależą od tego, ile razy klikną w nie przezinternauci, i są najwyższe dla grup o największej liczebności ipopularności.

Nowy system reklamowy MySpace przypomina nieco technologięwykorzystywaną do reklam w wynikach wyszukiwania w Google orazreklamy kontekstowe w tekstach umieszczanych na wielu portalach. -Pracowaliśmy nad naszą technologią przez ostatnie pół roku iliczymy, że uda nam się wykorzystać trend wzrostowy w promocjiinternetowej - komentuje Chris DeWolfe, współzałożyciel i dyrektorwykonawczy serwisu.

MySpace uruchamia usługę MyAds na razie w Stanach Zjednoczonych,kierując ją do małych firm, których w tym kraju działa ok. 20 mln.Jednocześnie w serwisie będzie można jak dotychczas wykupywaćstandardowe reklamy bannerowe wyświetlane przy uruchomieniu stronyprzez któregokolwiek internautę i na tej podstawie rozliczane.Start MyAds w kolejnych krajach zapowiadany jest na początekprzyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu