Polska firma transportowa zmieniła nazwę, logo i komunikację

Duet kreatywny Iskrzenie Studio opracował strategię komunikacji i branding na zlecenie polskiej firmy N1 Transport, specjalizującej się w międzynarodowym transporcie towarów. Zmieniła ona nazwę na N-Movere.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Polska firma transportowa zmieniła nazwę, logo i komunikację

Firma zyskała też nowy logotyp i nową linię komunikacji. Ja podaje N-Movere w komunikacie, ma ona za zadanie podkreślić atrybuty firmy, m.in. wysoką kulturę jazdy na drodze, nowoczesną flotę pojazdów do zadań specjalnych i własny system wymiennych nadwozi (BDF).

Wśród wdrażanych stopniowo działań, marka zaplanowała „Akademię N-Movere” w której promowany będzie eco-driving; akcję specjalną „N-Movere Wiedza”, w której omawiana będzie kontrola emocji na drodze i wysoka kultura jazdy - czytamy w komunikacie.

Motyw przewodni komunikacji podkreśla nowy claim, który brzmi “Fair Play, Fair Drive”. Nowa komunikacja została oparta na metodzie satelitarnej - autorskim rozwiązaniu komunikacyjnym Iskrzenie Studio.

Iskrzenie Studio to duet kreatywny, który tworzą Mikołaj Nowak, specjalista ds. strategii komunikacji i PR; za komunikację wizualną odpowiada projektant Artur Kluska.

 

 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska