iPhone'y najlepiej sprzedającymi się modelami smartfonów, Samsung Galaxy S8 liderem na Androidzie

iPhone 7 i iPhone 7 Plus firmy Apple były najlepiej sprzedającymi się na świecie modelami smartfonów w II kwartale 2017 r. - wynika z danych Strategy Analytics.

km
km
Udostępnij artykuł:
iPhone'y najlepiej sprzedającymi się modelami smartfonów, Samsung Galaxy S8 liderem na Androidzie
iPhone 7

W II kwartale bieżącego roku na świecie sprzedano 360,4 miliona smartfonów. 5 najpopularniejszych modeli odpowiadało razem za 1/6 wszystkich sprzedanych urządzeń.

iPhone 7 sprzedał się w II kwartale w liczbie 16,9 miliona sztuk, zdobywając 4,7 proc. udziału w całym rynku. Drugie miejsce w rankingu należało do iPhone'a 7 Plus, który znalazł 15,1 miliona nabywców (4,2 proc. udz. w ryn.).

Kolejne dwa miejsca zajęły smartfony Samsunga - Galaxy S8 (10,2 mln, 2,8 proc. udz. w ryn.) i Galaxy S8+ (9 mln, 2,5 proc.). Pierwszy z nich zyskał tym samym miano najlepiej sprzedającego się modelu smartfona z systemem Android.

Ostatnia pozycja w TOP 5 niespodziewanie należy do Xiaomi i modelu Redmi 4A, którego sprzedaż sięgnęła w II kwartale 5,5 miliona sztuk, co przełożyła się na 1,5 proc. rynkowego udziału.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji