Napoje Fortuna reklamowane pod hasłem „Mniej znaczy więcej!” (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa napojów Fortuna (Agros-Nova) o wysokiej zawartości soku bez dodatku cukru. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Mniej znaczy więcej!”, przygotowały firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Napoje Fortuna reklamowane pod hasłem „Mniej znaczy więcej!” (wideo)

Reklamy informują, że napoje Fortuna są połączeniem soku (stanowiącego 60 proc. ich zawartości) z wodą mineralną. Podkreślają też, że napoje te nie zawierają dodatku cukru i słodzików, dzięki czemu ich kaloryczność jest o 30 proc. niższa niż w przypadku napojów słodzonych.

Kampania ruszyła z początkiem lipca i potrwa do końca sierpnia. Obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne, w sumie ok 15 tys. emisji spotu w 100 stacjach), internet (m.in. serwisy VoD), prasę (20 najpopularniejszych magazynów kobiecych, o życiu gwiazd i modzie) oraz punkty sprzedaży.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana