Napoje Tymbark reklamowane w lekkich butelkach (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soków i nektarów Tymbark prezentująca ich lekkie plastikowe butelki. Akcję przygotowały agencja 303 i dom mediowy ZenithOpitimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania napojów Tymbark pokazują, że ich lekkie plastikowe butelki - o nowoczesnym kształcie i z nową etykietą - można łatwo ze sobą zabrać np. do pracy czy w inne miejsca. Reklamy podkreślają też, że butelka soku Tymbark zawiera jedną z pięciu zalecanych porcji warzyw, owoców lub soku.

Akcja obejmuje spoty w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVN, Polsat, TVP1 i TVP2, oraz billboardy sponsorskie przed serialem „Rodzinka.pl”.

Kreację kampanii przygotowała agencja 303, a za planowanie i zakup mediów zajęł się dom mediowy ZenithOpitimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady