Natalia Szroeder, Tymek i Hodak ambasadorami wódki Belvedere

Wystartowała najnowsza kampania marki wódki Belvedere - Belvedere Nation. Składa się ona z trzech spotów wideo oraz sesji zdjęciowej z udziałem Natalii Szroeder, Tymka oraz Hodaka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Marka Belvedere postanowiła umieścić każdego z bohaterów w innej przestrzeni. Natalia Szroeder rozkręca imprezę układem tanecznym w eleganckim drink barze, Hodak wczuwa się w imprezowy nastrój wśród luksusowych samochodów w swoim garażu, za to Tymek w klubie poznaje na parkiecie odważną i wyrazistą dziewczynę.

"Kampania Belvedere Nation to manifest społeczności osób posiadających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta" - informuje producent.

Kolejnym etapem kampanii Belvedere Nation będą ekskluzywne pop-up eventy zorganizowane w warszawskich klubach, których szczegóły pozostają na razie tajemnicą. Akcja potrwa do końca czerwca.

Za koncepcję kreatywną, produkcję, komunikację kampanii oraz jej przebieg odpowiada agencja high&.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana