NBCUniversal, Disney i Viacom wśród 30 wydawców dostarczających treści wideo dla Twittera

Twitter podpisał lub odnowił umowy z 30 wydawcami, którzy będą publikować w serwisie własne materiały wideo. Na liście partnerów Twittera są między innymi NBCUniversal, Disney, ESPN i Viacom, a w ich ofercie będą filmy, programy tematyczne oraz transmisje z wydarzeń sportowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Twitter coraz mocniej stawia na treści wideo, które zyskują w serwisie coraz większą popularność - jak podała spółka przy okazji ostatnich wyników finansowych liczba odsłon plików wideo w ciągu ostatniego roku uległa niemal podwojeniu.

Chcąc wzmocnić korzystny trend związany z wideo Twitter podpisał nowe umowy lub odnowił istniejące już kontrakty z 30 wydawcami dostarczającymi programy czy filmy z różnych segmentów tematycznych.

Na liście partnerów Twittera są m.in. NBCUniversal, Disney, ESPN, Viacom, Vice Media, Will Packer Media, Hearst, BuzzFeed, HuffPost oraz Vox Media.

Twitter zapowiada, że dzięki nowym umowom w serwisie znajdą się różnego rodzaju treści. Będą wśród nich transmisje sportowe (m.in. z Formuły 1, ligi MLB i MLS), programy rozrywkowe i lifestylowe (np. koncerty na żywo czy serie poradnikowe) oraz bieżące newsy i publicystyka dostarczane m.in. przez BuzzFeed i Vice Media. W planach są także treści dotyczące e-sportu. Materiały publikowane na podstawie umów pomiędzy wydawcami a Twitterem będą dostępne dla użytkowników serwisu w Stanach Zjednoczonych.

W I kwartale br. Twitter zanotował przychód wyższy rok do roku o 21 proc., a także drugi z rzędu zysk netto. Z portalu korzysta na całym świecie 336 milionów użytkowników miesięcznie.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy