NBCUniversal, Disney i Viacom wśród 30 wydawców dostarczających treści wideo dla Twittera

Twitter podpisał lub odnowił umowy z 30 wydawcami, którzy będą publikować w serwisie własne materiały wideo. Na liście partnerów Twittera są między innymi NBCUniversal, Disney, ESPN i Viacom, a w ich ofercie będą filmy, programy tematyczne oraz transmisje z wydarzeń sportowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Twitter coraz mocniej stawia na treści wideo, które zyskują w serwisie coraz większą popularność - jak podała spółka przy okazji ostatnich wyników finansowych liczba odsłon plików wideo w ciągu ostatniego roku uległa niemal podwojeniu.

Chcąc wzmocnić korzystny trend związany z wideo Twitter podpisał nowe umowy lub odnowił istniejące już kontrakty z 30 wydawcami dostarczającymi programy czy filmy z różnych segmentów tematycznych.

Na liście partnerów Twittera są m.in. NBCUniversal, Disney, ESPN, Viacom, Vice Media, Will Packer Media, Hearst, BuzzFeed, HuffPost oraz Vox Media.

Twitter zapowiada, że dzięki nowym umowom w serwisie znajdą się różnego rodzaju treści. Będą wśród nich transmisje sportowe (m.in. z Formuły 1, ligi MLB i MLS), programy rozrywkowe i lifestylowe (np. koncerty na żywo czy serie poradnikowe) oraz bieżące newsy i publicystyka dostarczane m.in. przez BuzzFeed i Vice Media. W planach są także treści dotyczące e-sportu. Materiały publikowane na podstawie umów pomiędzy wydawcami a Twitterem będą dostępne dla użytkowników serwisu w Stanach Zjednoczonych.

W I kwartale br. Twitter zanotował przychód wyższy rok do roku o 21 proc., a także drugi z rzędu zysk netto. Z portalu korzysta na całym świecie 336 milionów użytkowników miesięcznie.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje