Nespresso przekonuje, że "Liczy się działanie"

Producent kawy porcjowanej Nespresso prowadzi kampanię pod hasłem "Liczy się działanie", która ma na celu budowanie świadomości konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju marki i zachęcanie ich do uczestnictwa w programie recyklingu. Akcje przygotowała agencja Warsaw Creatives.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nespresso przekonuje, że "Liczy się działanie"

W kampanii udział biorą influencerzy, m.in. Olga  Frycz, Piotr Bratosiewicz, Natalia Kusiak, Katarzyna Zawadzka i Agata Rubik. Z ich pomocą marka komunikuje program Second Life.

W sekcji „Szanuję, nie marnuję” na stronie wysokieobcasy.pl (Agora) pojawią się natomiast m.in. artykuły związane z działaniami Nespresso w obszarze recyklingu oraz konkurs dla czytelników, w którym do wygrania będzie rower RE:CYCLE, wyprodukowany przez szwedzką firmę Velosophy we współpracy z Nespresso. Więcej działań medialnych i influencerskich zaplanowanych jest na wrzesień.

Nespresso stawia na ekologię

Kampania "Liczy się Działanie" potrwa do końca 2020 roku. Jest to początek komunikacji Nespresso w Polsce w kontekście programu recyklingu marki i działań w obszarze zrównoważonego rozwoju.

W tym roku Nespresso wprowadziło do sprzedaży nowe kapsułki wykonane w 80 proc. z przetworzonego aluminium w celu zmniejszenia ilości odpadów oraz zwiększenia ilości materiałów, które można wykorzystać ponownie w procesie produkcji.

Strategię kampanii PR przygotowała agencja Warsaw Creatives, która od marca 2020 roku jest odpowiedzialna za współtworzenie i realizowanie strategii PR marki Nespresso w obszarze B2C. Agencja Warsaw Creatives została wybrana w drodze przetargu. Account managerem klienta jest Klaudia Lis, a za działania egzekucyjne odpowiada junior account manager, Katarzyna Mirek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski