Netflix i BBC pokażą serial "Dracula"

Na platformę Netflix trafi trzyczęściowy serial "Dracula", wyprodukowany przez BBC One. Za tytuł odpowiadają twórcy serialowego "Sherlocka". Data premiery na razie nie jest znana.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa serialowa adaptacja "Draculi" składać się będzie z trzech półtoragodzinnych odcinków. Premierowo, w Wielkiej Brytanii pokaże je BBC One, a w pozostałych krajach Netflix. Twórcami serii są Steven Moffat i Mark Gatiss, odpowiedzialni za serial "Sherlock" dla BBC.

"Dracula" będzie kolejnym projektem współrealizowanym przez BBC, który trafi na Netflixa. Amerykańska platforma udostępnia już widzom w wielu krajach takie seriale jak "Black Earth Rising", "Bodyguard" czy "Peaky Blinders".

Serial BBC i Netflixa będzie kolejną adaptacją losów słynnego wampirycznego hrabiego. W 2013 roku dziesięcioodcinkową produkcję "Dracula" przygotowały brytyjska Sky Living i amerykańska NBC. Serial skasowano po pierwszym sezonie.

Autorem książkowego pierwowzoru "Draculi" jest Bram Stoker. Historia hrabiego-wampira z Transylwanii stała się inspiracją dla wielu autorów powieści grozy. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pazdziernik-na-netflix-co-ogladac-premiery-zwiastuny-wideo ##

Z Netflixa korzysta w Polsce ponad 2 mln użytkowników

W drugim kwartale br. Netflix zanotował 3,9 mld dolarów przychodów i 384 mln dolarów zysku netto. Platforma zyskała 5,2 mln nowych użytkowników, których przeważająca większość pochodzi z rynków poza USA. Ogółem z Netflixa korzysta obecnie ponad 130 mln internautów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej