Bernard Czajkowski w zarządzie Grupy Netsprint, odchodzi Artur Banach

Artur Banach kończy pracę w kierownictwie Grupy Netsprint, przy czym nadal będzie jej mniejszościowym udziałowcem. Do zarządu firmy dołączył natomiast Bernard Czajkowski poprzednio związany z Grupą TVN. W zarządzie są też Monika Bronowska, Agata Lauko i Sebastian Białousz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bernard Czajkowski w zarządzie Grupy Netsprint, odchodzi Artur Banach
Artur Banach

- Chciałbym poświęcić swój czas innym przedsięwzięciom i realizować nowe pomysły. Dziękuję wszystkim, z którymi miałem zaszczyt współpracować i trzymam kciuki za dalszy szybki rozwój grupy - tak Artur Banach komentuje swoje odejście z Grupy Nesprint.

Od października ub.r. Banach był w firmie szefem strategii, a wcześniej dyrektorem operacyjnym (na tym stanowisku zastąpiła go Monika Bronowska). Banach jest założycielem spółki,  nada będzie też jej mniejszościowym udziałowcem i będzie wspierał merytorycznie jej rozwój.

Przypomnijmy, że w połowie 2015 roku należąca do Łukasza Wejcherta firma Dirlango przejęła 70 proc. Netsprintu, a rok wcześniej kupiło od niego wszystkie udziały spółki LeadR. Natomiast wiosną 2016 roku część udziałów Grupy Netsprint od Dirlango nabył fundusz inwestycyjny Innova Capital.

Bernard Czajkowski dyrektorem finansowym

Obecnie w zarządzie Grupy Netsprint będą CEO firmy Monika Bronowska, Agata Lauko (od marca br. CEO spółki Netsprint), Sebastian Białousz (CEO spółki LeadR) oraz nowa osoba w firmie - Bernard Czajkowski jako dyrektor finansowy.

Czajkowski poprzednio pełnił taką funkcję w TVN Digital. Z Grupą ITI (do której do 2015 roku należał TVN) był związany od 2006 toku, zaczynał w dziale kontrolingu, a w 2011 roku został dyrektorem finansowym firmy.

- Wiedza, umiejętności i doświadczenie Bernarda świetnie pasują do Grupy Netsprint - podkreśla Monika Bronowska.

Grupa Netsprint stawia reklamę programatyczną

W komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl Grupa Netsprint podkreśla, że nadal zamierza skupiać się na usługach marketingowych opartych o agregowanie i analizę danych. Firma zwiększa integrację własnych usług oraz zewnętrznych narzędzi, tak by oferować partnerom kompleksowe produkty kupowane w modelu programmatic.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reklama-wydatki-w-2018-roku-o-9-2-proc-w-gore-w-internecie-wiekszy-wzrost-niz-w-telewizji,7171236855502977a ##

- Chcemy być dla naszych klientów partnerem, który w kompleksowy sposób odpowie na ich potrzeby i wyzwania. Dokonujemy analizy danych, przygotowujemy strategiczną rekomendację ich wykorzystania w połączeniu z doborem mediów, formatów i treści. Pozwala to na znaczącą poprawę wyników naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Naturalnym środowiskiem monetyzacji wiedzy płynącej z analizy danych jest ekosysytem programmatic dlatego nasza oferta bardzo mocno skupia się na rozwoju naszej oferty  w tym obszarze - opisuje Monika Bronowska.

- Tylko reklamy szyte na miarę i dostosowane do konkretnego użytkownika są efektywne i przynoszą zwrot z inwestycji - podkreśla.

Do Grupy Netsprint należą spółki Netsprint, LeadR, Email Network, White Press (70 proc. jej udziałów kupiła pod koniec 2016 roku) oraz Adrino (ma 80 proc. jej udziałów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style