VMLY&R z digitalową obsługą Netto Polska

Agencja VMLY&R wygrała przetarg na obsługę digital sieci sklepów Netto Polska. Pokonała w nim agencje Digital Kingdom i Aponadto, która ostatnio pracowała w tym zakresie dla marketera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
VMLY&R z digitalową obsługą Netto Polska

Z początkiem lutego 2022 roku agencja VMLY&R rozpoczyna współpracę z siecią handlową Netto Polska w zakresie obsługi digital.

Do głównych zadań agencji należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań digitalowych, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych Netto Polska, planowanie i obsługa kampanii wizerunkowych zaplanowanych na 2022 rok, a także w dłużej perspektywie – na rok 2023, planowanie i obsługa niestandardowych akcji przeprowadzanych ad hoc, planowanie i zakup mediów, tworzenie treści pod SEO, a także kreacje wideo w ramach wszystkich wyżej wymienionych działań.

- Cieszymy się na współpracę z agencja VMLY&R, która w toku przetargu pokazała wyróżniające się koncepty o dużym potencjale. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one skutecznie osiągać założone przez nas cele biznesowe - mówi Filip Fiedorow, chief marketing officer Netto Polska.

Agencja VMLY&R została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez Netto Polska w listopadzie 2021 roku.

Zaproszenie do niego otrzymały trzy agencje: Aponadto, z którą sieć współpracowała przez ostatnie dwa lata, a także VMLY&R i Digital Kingdom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta