NG Interactive wykona strony kolekcji zegarków Casio

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Next Generation Interactive podpisało umowę z firmą Zibi Sp. z o.o. na stworzenie kompleksowego internetowego wizerunku zegarków firmy Casio, których Zibi jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. W ramach projektu stworzone będą serwisy produktowe prezentujące 6 głównych kolekcji zegarków Casio.

Projekt jest częścią ogólnopolskiej kampanii promującej zegarki Casio, prowadzoną w punktach sprzedaży Zibi w całej Polsce orz w internecie.

Dotychczas Next Generation Interactive współpracowało z Zibi przy projektach tworzenia serwisów marek takich jak Seiko, Atlantic, kampanii promocyjnej zegarków Candino i przy promocji usług reklamowych Zibi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"