Niblo będzie wspierać internetowe start-upy

W Poznaniu rozpoczęła działalność agencja interaktywna Niblo.Założona przez Pawła Sawickiego firma zamierza wspierać ikoordynować internetowe start-upy oraz zajmować się e-marketingiemi e-PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca działalność agencja interaktywna Niblo zamierzaspecjalizować się we wspieraniu i koordynowaniu internetowychprojektów typu start-up. Firma chce też tworzyć strategiee-marketingowe i e-PR, projektować i realizować witrynyinternetowe, pozycjonować w wyszukiwarkach oraz prowadzić kampanielinków sponsorowanych Google AdWords. Agencja została założona ijest kierowana przez Pawła Rawickiego, który wcześniej pracowałm.in. jak dyrektor sprzedaży w firmie Cafe News tworzącejagregatory treści.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdy, kto ma świetny pomysłna działalność w sieci, wie jak zmienić go w dochodowy biznes,oferujemy pomoc w napisaniu biznes planu, pozyskaniu inwestora orazznalezieniu lokalu i pracowników - opisuje Paweł Sawicki - Będziemyteż doradzać, w jaki sposób przeprowadzić kampanie promocyjne,zdobyć użytkowników i osiągać zyski - dodaje.

Obecnie Niblo zatrudnia 6 osób, jej siedziba mieści się wPoznaniu. Agencja uruchomiła też swoją stronę internetową dostępnąpod adrese www.niblo.pl.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?