Nickelodeon z trzecią edycją interaktywnej zabawy „Sponge Master”

Od 30 lipca 2018 roku Nickelodeon rozpocznie trzecią edycję interaktywnej zabawy, która polega na angażowaniu widzów animacji „Sponge Master” dzięki jej synchronizacji z aplikacją mobilną kreskówki.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Nickelodeon z trzecią edycją interaktywnej zabawy „Sponge Master”

Podczas oglądania odcinka serialu „Sponge Master”, widzowie za pomocą aplikacji, będą odpowiadać na żywo na pytania, które pojawiać się będą na ekranie telewizora. Uczestnicy zabawy mają 60 sekund, aby udzielić poprawnej odpowiedzi.

Każdego dnia w konkursie wyłoniony zostanie jeden uczestnik, który zbierze najwięcej poprawnych odpowiedzi, uzyskując tytuł Sponge Mastera. Pytania będą dotyczyć przygód bohaterów animacji. Główną nagrodę (konsola Xbox One) zdobędzie osoba, która łącznie zgromadzi na swoim koncie największą ilość punktów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/together-for-good-wildlife-special-nickelodeon-kiedy-emisja,7171423403980417a ##

To już trzecia edycja konkursu wykorzystującego potencjał multiscreening,organizowanego przez kanał Nickelodeon w Polsce. Dzięki angażującej formule zabawy widzowie Nickelodeon mogą, poprzez korzystanie z kilku urządzeń w tym samym czasie, aktywnie uczestniczyć w grze.

Zabawa „Sponge Master” potrwa do 17 sierpnia br. Aby wziąć w niej udział, trzeba pobrać bezpłatną aplikację mobilną, która dostępna jest w App Store i Google Play.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska