„Nie bądź burak, jedz warzywa!” - zachęca Fundacja Allegro All For Planet (wideo)

Wystartowała ogólnopolska proekokologiczna kampania Fundacji Allegro All For Planet „Nie bądź burak, jedz warzywa!”. Twarzami akcji są Hacen Sahraoui i Rafał Rutkowski, a jej pomysł i strategię opracowała agencja IdPR (Grupa Afekt).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Nie bądź burak, jedz warzywa” promuje zdrowy tryb życia oraz zachęca Polaków do zmiany nawyków żywieniowych - włączenia do diety więcej warzyw, a także owoców. W ramach akcji przygotowano serię spotów, w których aktorzy Hacen Sahraoui i Rafał Rutkowski wcielają się w rolę warzywnych ekstremistów.

Twarzą kampanii jest maskotka przekornego buraka, która pojawia się m.in. w spotach i materiałach graficznych. Maskotkę będzie można kupić na specjalnych aukcjach, z których dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

Akcja obejmuje działania reklamowe w prasie (lokalne wydania „Gazety Wyborczej”), radiu (Radio Eska) oraz internecie (współraca z Onetem jako patronem medialnym, aktywności w mediach społecznościowych, m.in. Facebooku, YouTubie, Vimeo i Google+, serwis niebadzburak.pl). Ponadto przez trzy czerwcowe weekendy w Poznaniu, Warszawie oraz Gdańsku, animatorzy Fundacji będą rozdawać ekozestawy, przypominające o konieczności włączenia owoców i warzyw do codziennej diety. Kampania potrwa do końca czerwca.

grafika

Za pomysł i strategię działań odpowiada agencja IdPR, która też wspólnie z działem komunikacji Grupy Allegro realizuje działania PR i social media. Aktywności eventowe i ambientowe prowadzi agencja Afekt, spoty wyprodukowała firma Chromatique, a za serwis niebadzburak.pl i aktywności z maskotką buraka odpowiada agencja interaktywna VMR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]