Niemcy: Schwartz PR zdobywa 4 klientów w 4 tygodnie

Tylko w styczniu agencja Schwartz Public Relations pozyskała czterech nowych klientów. Nowi klienci pochodzą z Łotwy, Niemiec i USA

piar.pl
piar.pl
Udostępnij artykuł:

Agencja współpracowała już z jednym z klientów, międzynarodową linią lotniczą AirBaltic z siedzibą w Rydze (Łotwa), w zeszłym roku przy projekcie pilotażowym. Tym razem, firmy podpisały umowę na rok 2005 na całościowe działania public relations na terenie Niemiec i Austrii. Schwartz PR, poza klasycznym PR, jest odpowiedzialny za PR korporacyjny oraz za przygotowanie planów PR kryzysowego.

Drugim klientem Schwartz Public Relations jest konkurent Apples iPod, sprzedawca audio-playerów i pen driverów USB, firma Trekstor z siedzibą w Lorach, koło Mannheim. Do zadań Schwartz PR będzie należało przeprowadzenie kampanii PR produktów firmy, zorientowanej przede wszystkim na media fachowe oraz lifestylowe. Trekstor nie współpracował dotychczas z żadną agencją PR.

Kolejny klient Schwartz Public Relations, firma Bluesocket, pochodzi z USA i skupia się na szybko rozwijającym się rynku bezprzewodowej ochrony (Wireless-Security-Markt). Schwarz PR zajmie się działaniami media relations, skierowanymi do mediów fachowych w Niemczech, Austrii i Szwajcarii na temat tegorocznych targów CeBIT. Będzie tam dyskutowane zabezpieczenie urządzeń wykorzystywanych przy komunikacji bezprzewodowej.

Listę nowych klientów zamyka Onsite Computer, sprzedający certyfikaty i szkolenia IT. Agencja zajmie się długookresową kampanią, odnoszącą się przede wszystkim do zaniedbywanego dotychczas certyfikowania IT dla wysokiej klasy Systemów Inżynierskich i dla dziedziny Business Continuity.

 - Nowy rok rozpoczął się fenomenalnie. Padały ciągle nowe zapytania o współpracę - przyznał Christoph Schwartz, właściciel Schwartz Public Relations w Monachium, dodając: Na koniec stabilnego 2004 roku business nagle eksplodował. Dodatkowo jeszcze wiele nowych przedsięwzięć jest w fazie przygotowań.Agencję Schwartz PR założył Christoph Schwartz w Monachium w 1994 roku. Firma zajmuje się działaniami PR i media relations dla międzynarodowych firm z sektora usług i technologii. Obok product PR i corporate PR agencja prowadzi również projekty doradztwa w komunikacji kryzysowej, Inteview-Trainings oraz działania z zakresu CSR. Schwartz PR jest partnerem międzynarodowej sieci PR Europom Worldwide.

Źródło: Piar.pl

piar.pl
Autor artykułu:
piar.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady