Nike wprowadza linię odzieży nawiązującą do idei homoseksualnych

W czwartek, 1 czerwca do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych trafi nowa kolekcja odzieży i obuwia sportowego firmy Nike nawiązująca do idei homoseksualnych. Linia „Be True” wykorzystująca m.in. tęczę obejmie buty, odzież i dodatki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nike wprowadza linię odzieży nawiązującą do idei homoseksualnych

Nike od sześciu lat wspiera dążenia ruchu LGBT w Stanach Zjednoczonych. Firma wspierała uznanie dyskryminacji homoseksualizmu i gender za przestępstwo w stanie Oregon. W codziennej działalności Nike m.in. wspiera homoseksualnych pracowników w adopcji dzieci, pokrywa koszty operacji zmiany płci swoich podwładnych. Po raz pierwszy linię odzieży sportowej z motywem tęczy firma wprowadziła w 2012 roku.

1 czerwca br. na rynek znów trafi kolekcja odzieży, obuwia i dodatków tej firmy inspirowana ideą homoseksualizmu. Kolekcja Be True będzie zawierać nie tylko tęczę, ale również takie symbole, jak kolor różowy i trójkąt.

grafika

Rober Gorman, szef zespołu LGBT w Nike powiedział, że marka wprowadzając tą linię odzieży chciała stworzyć coś, dzięki czemu ludzie mogliby pokazać swoje poparcie dla sportowców LGBT.

Z początkiem czerwca do sklepów trafią - z motywami nawiązującymi do ruchu LGBT - m.in. buty z linii Nike classic Cortez, Nike Air Zoom Pegasus 34, Nike Lab Air VaporMax, Nike flyknit Racer. W kolekcji Be True dostępne będą też - zawierające kolory tęczy - męskie i damskie skarpety, koszulki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta