Notus w reklamie pyta "Bo jak nie my to kto?"

Ruszyła pierwsza w tym roku kampania digitalowa firmy pośrednictwa finansowego Notus pod hasłem „Bo jak nie my to kto”. W akcji wykorzystano hit Łukasza „Mroza” Mrozowskiego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki na rynku pośrednictwa finansowego i pokazanie jej oblicza "specjalisty od załatwiania trudnych spraw".

Oś komunikacji bazuje na słynnej piosence autorstwa Łukasza „Mroza” Mrozowskiego. Pojawia się ona w kampanii i jest zbieżna z claimem marki Notus "Who If Not_Us".

Firma wplotła w komunikację marketingową wątek wojny w Ukrainie. W komunikacie Notus czytamy: " Hasło kampanii ma również szerszy kontekst społeczny. Pokazuje Polaków jako zjednoczony naród, który w sytuacji zagrożenia niesie pomoc swoim sąsiadom. „Bo jak nie my to kto” jest odpowiedzią na pytania nurtujące nas w ostatnim czasie. Kto przyjął 3 mln uchodźców pod „swój dach”? Kto niesie pomoc na granicy z Ukrainą każdego dnia? Kto dostarcza posiłki, odzież i lekarstwa uciekającym przed wojną w Ukrainie? Kto zakłada fundacje i dzieli się wszystkim po bratersku?".

Za całościowe przygotowanie kampanii, w tym strategię, działania w digitalu, produkcję i obsługę, odpowiada agencja Fastline Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski