Novem wygrała przetarg Play

Agencja Novem rozpoczęła obsługę Play w zakresie marketingu afiliacyjnego. To wynik wygranego przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Novem wygrała przetarg Play

Novem zajmie się realizacją kampanii reklamowych i bieżących projektów sieci komórkowej Play w zakresie działań performance marketingowych. Agencja odpowiadać będzie za strategię, planowanie i zakup mediów oraz ich optymalizację.

Komunikacja będzie prowadzona z wykorzystaniem afiliacji, w tym kanałów display oraz e-mail marketing. Umowa ramowa zawarta została na czas nieokreślony.

Novem prowadzi dla Play działania afiliacyjne już od ponad 10 lat. W tym okresie realizowała koncepcje kreatywne, landing page oraz zapewniała operatorowi wsparcie w zakresie IT pod kątem wybranych narzędzi marketingowych.

W trzecim kwartale br. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?