Nowa formuła dni otwartych AVON-u

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na początku września, w kilkudziesięciu polskich miastach, przeprowadzona zostanie tradycyjna już akcja Dni Otwarte Avonu. G

Głównym celem Dni Otwartych jest pozyskanie nowych konsultantek oraz klientek.

Tegoroczna akcja będzie miała zupełnie inną oprawę niż w latach poprzednich.

Kształt tegorocznych spotkań jest przede wszystkim rezultatem zmian jakie zachodzą na polskim rynku. Avon, który od ponad dziesięciu lat związany jest z Polską i Polkami. Pomysłodawcy i organizatorzy przekonani są, że przedsięwzięcie to jak co roku przyniesie wymierne korzyści i spełni zakładane cele.

Kreację przygotowała agencja D'Arcy.

Akcja Dni Otwartych będzie wsparta dwutygodniową kampanią prasową w najpoczytniejszych tygodnikach kobiecych, a także ogólnopolską kampanią przeprowadzoną na dysplayach w urzędach pocztowych.

Kampanię zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?