Nowa kampania piwa Królewskie

1 maja ruszyła wiosenna kampania piwa Królewskie. Kampania macharakter wizerunkowy, towarzyszą jej: hasło "Znak Króla" i visualprzedstawiający literę "L" - znak stołecznego klubu piłkarskiego wkoronie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pokazana - podobnie jak w poprzedniej kampanii - korona zpiany, podkreśla jakość piwa i jego związek ze stolicą.

Kampania reklamowa przygotowana przez Locomotivę wpierana jestprzez silny outdoor m.in. billboardy z efektem day&night, przezbacklighty, citylighty, ekran LED usytuowany przy jednym z głównychskrzyżowań miasta. Wykorzystano także środki komunikacjimiejskiej.

Kampania zasięgiem obejmuje Warszawę i potrwa do końca maja.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style