Nowa kampania prasowa Carlsberga

Przez cały letni sezon, od czerwca do sierpnia, marka Carlsbergpromowana będzie w tytułach prasy męskiej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nasza najnowsza kampania jest spójna z pozostałymi działaniami,jakie nieprzerwanie, od ponad trzech miesięcy, prowadzimy dlawsparcia zmian wizualizacji marki Carlsberg. Dlatego po raz kolejnykładziemy szczególny nacisk na uwydatnienie najbardziejwyrazistych, oryginalnych cech nowej butelki - jej nowoczesnegokształtu, z unikalnym, biegnącym wzdłuż butelki wygrawerowanym logoCarlsberg, w miejscu dotychczasowej etykiety. To właśnie wypukłelogo, jako ta najbardziej charakterystyczna cecha nowej butelki,stało się motywem przewodnim najnowszej kampanii prasowej,podobnie, jak w przypadku trwającej nadal kampanii TV orazprowadzonych wcześniej na szeroką skalę kampanii w kinach - podintrygującym tytułem "The Sign" oraz w Internecie. - mówi WojciechŻabiński, Marketing Manager w Carlsberg Polska.

Nasi konsumenci w szczególny sposób cenią sobie czas spędzony wgronie przyjaciół, wspólne przeżywane przygody, dobrą zabawę ioczywiście charakterystyczne poczucie humoru Carlsberga(probably...). Dlatego w naszych kampaniach, podkreślając cechynowej butelki, równocześnie staramy się tworzyć ten specyficznyklimat wspólnej, niezwykłej zabawy, który, mam nadzieję, przypadłnaszym konsumentom do gustu. - mówi Joanna Bieńkowska, Junior BrandManager marki Carlsberg. Jest jeszcze za wcześnie na ostatecznepodsumowanie efektu, jaki przyniosły nasze dotychczasowe kampanie,można jednak powiedzieć, że uzyskany w ostatnim czasie wzrostdynamiki sprzedaży marki wygląda bardzo obiecująco. Osiągnęliśmypozycję lidera, pod względem udziałów ilościowych, wśród obecnychna polskim rynku międzynarodowych marek Premium. Liczymy na to, żeduża atrakcyjność naszej nowej butelki, jej unikalny kształt wpołączeniu z bardzo wygodnym zamknięciem typu twist-off, pozwoląnam tę pozycję w tym roku utrzymać. - dodaje Joanna Bieńkowska.

Kampania prasowa prowadzona będzie w okresie czerwiec - sierpień2007 na łamach magazynów: CKM, Men's Heath, Playboy, Machina,Forbes, Life, Gazeta Studencka.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & SaatchiPoland.

Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?