Nowa kampania Tymbark Świeże pomidory

13 lutego rusza nowa kampania zrealizowana przez agencję Euro RSCG Warsaw dla Maspex Wadowice.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest poinformowanie o tym, że Tymbark ma w swojej ofercie sok ze świeżych pomidorów oraz komunikowanie wysokiej jakości produktów marki Tymbark.

”Świeże Pomidory prosto z krzaka” to główny przekaz reklamy promującej pomidorowy sok Tymbark w dwóch wariantach: Classic i Pikantnym.  Koncept kreatywny filmu to opiera się na pełnym swobody i naturalności przedstawieniu świeżych, dorodnych, soczystych pomidorów w pięknych i przyciągających uwagę kadrach. Istotnym elementem spotu jest spontaniczna muzyka. Nowoczesna aranżacja jak zwykle w Tymbarku wykorzystuje motyw przewodni piosenki Skaldów – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.

Reklamę będzie można oglądać w TVP, TVN, Polsat, Discovery, At Media.

Grupę docelową kampanii stanowią młodzi smakosze - głównie mężczyźni.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]