Nowa kampania Tymbarku Orzeźwiającego

Od maja do sierpnia potrwa kampania Tymbarku Orzeźwiającego wykorzystująca telewizję, prasę i outdoor

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od maja do sierpnia potrwa kampania Tymbarku Orzeźwiającego wykorzystująca telewizję, prasę i outdoor. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a zakupem i planowaniem mediów zajął się Initiative Media.

Nowa kampania reklamowa Tymbarku Orzeźwiającego to swojego rodzaju zabawa skojarzeniowa pobudzająca wyobraźnie grupy docelowej. W lekki, nowoczesny sposób promuje logo, przedstawiając na białym tle charakterystyczne zielone kapsle z zawleczkami w niestandardowych sytuacjach. W telewizji, prasie i na plakatach zobaczymy różnie poukładane lub powyginane kapsle, które budzą skojarzenia z momentami konsumpcji.

Głównym celem reklamy jest wzrost świadomości marki Tymbark, ale również podtrzymanie dynamizmu i żywiołowości samej marki. Celem jest również umacnianie nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki oraz utwierdzenie obecnych użytkowników, że Tymbark Orzeźwiający reprezentuje bliskie im wartości.

Grupą docelową są osoby młode, mieszkające w dużych i średnich miastach, uczące się lub już pracujące. Są optymistami, lubią nowe doświadczenia, są aktywni, szukają sposobów na zaspokojenie swoich potrzeb oraz sposobów samorealizacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day