Nowa marka ubezpieczeń komunikacyjnych wsparta kampanią

Uniqa stworzyła nową, oddzielną linię ubezpieczeń komunikacyjnych z myślą o klientach oczekujących szybkiej i prostej oferty. Za koncept kreatywny kampanii launchującej markę Pevno odpowiada agencja Labcon, wspólnie z domem produkcyjnym Media Ready. Strategię wprowadzenia marki na rynek oraz działania mediowe prowadzi agencja mediowa Value Media.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Nowa marka ubezpieczeń komunikacyjnych wsparta kampanią
mat.pras.

Idea kreatywna opiera się na realnych insightach - OC to obowiązek, ale nikt nie chce przepłacać za obowiązki. Właśnie dlatego Pevno wchodzi na rynek z jasnym komunikatem: nie oszczędzaj na sobie, tylko na OC.  

Reklama przekonuje, że z marką Pevno załatwienie obowiązkowego ubezpieczenia jest proste i niedrogie — polisa jest przejrzysta, dostępna zarówno w wersji samoobsługowej, jak i u agenta. 

Za strategię, planowanie i zakup mediów cyfrowych odpowiada kompleksowo agencja mediowa Value Media. Działania mediowe w digitalu obejmują m.in.: social media, SEO, SEM, oraz programmatic video na Youtube, programmatic display oraz screening na portalu otomoto.pl. 

– Łatwo. Tanio. Pevno - na podstawie tego claimu przygotowaliśmy strategię budowania silnej rozpoznawalności nowej oferty w kanałach digitalowych. Kluczowe jest dla nas kształtowanie wizerunku Pevno, jako marki uczciwej, pomocnej, transparentnej i godnej zaufania oraz "sprytnego wyboru" spośród ubezpieczeń OC dla klientów, którzy cenią sobie prosty proces zakupowy, samoobsługę posprzedażową oraz niską cenę – mówi Joanna Rojewska, business director w Value Media. 

Koncepcja kreatywna kampanii digitalowej została przygotowana przez agencje Labcon relevant stories i dom produkcyjny Media Ready, również należące do Group One.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej