Nowa reklama Carlsberga na Euro 2008

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała najnowszą reklamętelewizyjną dla marki Carlsberg.

km
km
Udostępnij artykuł:

Spot został przygotowany w związku ze zbliżającymi sięMistrzostwami Europy w piłce nożnej, jakie w czerwcu zostanąrozegrane na stadionach w Austrii i Szwajcarii - informuje serwisBrand Republic.

W reklamie widzimy jak piłkarz lokalnej drużyny z logoCarlsberga na koszulce strzela bramkę z rzutu karnego, a następniewraz z innymi zawodnikami cieszy się z niej w niespotykany naprawdziwych meczach sposób: wszyscy wykonują akrobatyczne popisy,aby na końcu poprzez wdrapywanie się po swoich barkach stworzyćwysoką wieżę.

Spot kończy się hasłem: "Carlsberg don't do goal celebrations,but if they did, they'd probably be the finest goal celebrations inthe world" ("Carlsberg nie produkuje celebracji goli, ale gdyby torobił, prawdopodobnie byłyby to najlepsze celebracje goli naświecie").

Agencja Saatchi & Saatchi stworzyła dla Carlsberga słynnyslogan "Probably the best lager in the world" ("Prawdopodobnienajlepsze piwo na świecie"), który po raz pierwszy pojawił się wreklamach marki jeszcze w 1973 roku.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami