Nowe gdańskie centrum handlowe z własnym magazynem

Galeria Bałtycka, nowe centrum handlowe w Gdańsku, które rozpoczniedziałalność na początku października, będzie miało własne pismo.Magazyn zatytułowany "Trendy" przygotowała firma Concept PublishingPolska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- We współpracy z zarządem "Galerii" stworzyliśmy bardzociekawy, bogato ilustrowany informator, który pomaga wprowadzićklienta w zakątki tego nowo otwartego centrum - mówi ŁukaszSkalski, członek zarządu Concept Publishing Polska.

W pierwszym numerze - jesień 2007 - można będzie przeczytaćwywiad z Anetą Kręglicką i Markiem Kamińskim. Czytelnicy znajdą wnim także artykuły o najnowszych kolekcjach mody i nadchodzącychtrendach w makijażu. Prócz tego pismo zawierać ma przepisykulinarne, informacje motoryzacyjne i kulturalne.

Magazyn "Trendy" ukaże się jednocześnie z otwarciem nowegocentrum handlowego, które nastąpi 4 października br., w nakładzie100 tys. egz. 50 tys. egzemplarzy będzie dystrybuowane w samej"Galerii", pozostała część nakładu zostanie dołączona do magazynów"Logo" i "Avanti" sprzedawanych na terenie Trójmiasta oraz dolokalnego wydania "Gazety Wyborczej".

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu