Synergic z nowymi ekranami reklamowymi na Dworcu Centralnym w Warszawie

Synergic, polska spółka działająca w obszarze reklamy out of home, w wyniku wygranego przetargu, zrealizowała nowy projekt, w ramach którego do portfolio spółki trafiło pięć ekranów premium umiejscowionych na Dworcu Centralnym w Warszawie.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Synergic z nowymi ekranami reklamowymi na Dworcu Centralnym w Warszawie

Cztery, 138 calowe ekrany zostały zamontowane na antresolach hali głównej dworca, piąty, największy - 203 calowy, w ciągu komunikacyjnym, pomiędzy tunelami od strony al. Jerozolimskich z bezpośrednim wyjściem na przystanki autobusowe.

- Zrealizowanie tego projektu jest dla nas ważnym krokiem, który umacnia pozycję Synergic  w segmencie reklamy digital out of home. Ekrany DIGITAL CITY PREMIUM,  usytuowane są w topowych lokalizacjach. Wiele z nich w ścisłym centrum, przy dworcach, pętlach autobusowych, przystankach komunikacji miejskiej czy galeriach handlowych - wylicza prezes Synergic, Paweł Orłowski.

Jak podaje, z badań przeprowadzonych na zlecenie Synergic wynika, że cały pakiet  ekranów na Dworcu Centralnym miesięcznie generuje ponad 7,5 mln kontaktów, a 63,7 proc. wszystkich, to długi i jakościowy czas. Ekrany trafiają do młodej, atrakcyjniej widowni - 56,4 proc/ to osoby w wieku 20 – 39 lat.

To kolejne powierzchnie reklamowe w portfolio spółki. Firma jest też właścicielem sieci nośników OOH w punktach o wysokim natężeniu ruchu. Między innymi w ścisłym centrum Warszawy  - w przejściu podziemnym obok Rotundy, na dworcach i lotniskach. Synergic dla swoich klientów planuje i realizuje kampanie tranzytowe, a w samej Warszawie do wyłącznej dyspozycji ma ponad 170 autobusów miejskich, a w nich 400 ekranów. W portfolio ma 10 linii produktowych. Swoje usługi świadczy na skalę ogólnopolską i regionalną. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy