Nowe nośniki reklamowe w ofercie in-Store Media

Międzynarodowa agencja shopper marketingowa in-Store Media wprowadziła do oferty w Polsce nowe nośniki reklamowe: arch media oraz floor media XXL. Są one dostępne w wybranych hipermarketach sieci Carrefour.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowe nośniki reklamowe w ofercie in-Store Media

Floor media XXL to naklejki podłogowe mierzące do 6 m długości i 2 m szerokości. Duża powierzchnia daje możliwość pokazywania na nich różnych reklam graficznych.

Z kolei arch media to bramy ustawiane w alejach sklepowych witające klientów hipermarketu wchodzących do konkretnego działu. Mają ponad 2,8 m wysokości oraz 1,8-3,2 m szerokości.

Arch media oraz floor media XXL dostępne są w 9 hipermarketach sieci Carrefour w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Polska jest pierwszym krajem, w którym in-Store Media udostępniła te nośniki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style