Nowe oblicze Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego

Agencja Double Brand wygrała konkurs na logotyp dla nowej markiWielkopolskiego Banku Spółdzielczego - neoBANK.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Projekt zaprezentowany przez Double Brand został wybrany wdrodze konkursu ofert spośród kilkunastu agencji.

neoBANK to usługa Wielkopolskiego Banku Spółdzielczegowyodrębniona specjalnie do obsługi bankowości elektronicznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję