Nowe osoby i awanse w Universal McCann

Universal McCann wzmacnia swoje szeregi. Do zespołu tego domumediowego dołączyły dwie osoby, kolejne dwie awansowały, a trzyrozpoczęły staż.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do zespołu konsultantów domu mediowego dołączyły AlicjaPietraszewska oraz Anna Czajkowska. Awans na InternetPlanner/Buyera otrzymali Katarzyna Kościówko oraz BartekOwczarczyk. W ramach programu praktyk Universal McCann praktykirozpoczęli laureaci tegorocznej edycji "Grasz o staż" DagmaraBrańka i Igor Ruczyński oraz Anna Brajbisz z Warszawskiej SzkołyReklamy.

Alicja Pietraszewska objęła stanowisko Junior Radio Buyera.Wcześniej pracowała w TNS OBOP, Instytucie Doradztwa i Badań RynkuALMARES oraz w PBS DGA.

Anna Czajkowska rozpoczęła pracę w Universal McCann nastanowisku Junior Interactive Plannera/Buyera. Doświadczeniezdobywała w PriceWaterHouseCoopers oraz Interactive MarketingPartner Polska.

W ramach programu praktyk studenckich Universal McCann DagmaraBrańka rozpoczęła staż w dziale TV Buying, natomiast Igor Ruczyńskii Anna Brajbisz w dziale Planning. Brańka i Ruczyński są laureatami programu Grasz o staż, a Brajbisz,która studiuje w Warszawskiej Szkole Reklamy została wybrana wśródnajlepszych studentów przez Annę Kupczyk, która jako ekspert Universal McCann wykłada w tej szkole "Planowanie Mediów".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day