Nowi felietoniści i dziennikarze we „Wprost”

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) powiększył grono felietonistów o muzyka Zbigniewa Hołdysa i publicystę Jana Wróbla, zaś do działu krajowego pisma dołączyły Renata Kim i Aleksandra Pawlicka. Od lipca do zespołu dołączy Piotr Najsztub.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pierwsze felietony Hołdysa i Wróbla ukazały się w wydaniu „Wprost”, które trafiło na rynek w poniedziałek 14 czerwca br. Hołdys swoje teksty będzie pisać w cyklu „Ale wkoło jest wesoło”, natomiast cykl Jana Wróbla, który pisywał kiedyś m.in. dla „Dziennika”, nosi nazwę „Mam swoje powody”.

Renata Kim przeszła do „Wprost” z „Dziennika Gazety Prawnej”, gdzie była zastępcą szefa działu kraj, a wcześniej, gdy tytuł ukazywał się pod nazwą „Dziennik” była w nim m.in. szefową działów opinie i społeczeństwo. W przeszłości Kim pracowała też m.in. w Sekcji Polskiej BBC oraz w Trójce.

Aleksandra Pawlicka jest reporterką polityczną. Ostatnio była związana z tygodnikiem „Przekrój”. Wcześniej była m.in. korespondentką Sekcji Polskiej BBC w Brukseli i pracowała w dziennikach „Metro”, „Nowy Dzień” oraz „Super Express”.

Od końca maja br. nowym redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” jest Tomasz Lis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami