Nowy cennik magazynu "Kaleidoscope" na 2009 rok

Dostępny bezpłatnie dla pasażerów PLL LOT miesięcznik"Kaleidoscope" wprowadza nowy cennik formatów reklamowych na 2009rok. Firmy, które podpiszą umowy jeszcze w tym roku będą mogłyskorzystać z oferty promocyjnej bazującej na cenniku 2008.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Zmiana cennika magazynu "Kaleidoscope" jest odpowiedzią napotrzeby klientów i nowe trendy w ofertach reklamowychobowiązujących w Polsce i na świecie. W 2009 roku wydawca magazynu- agencja KAVA KAVA zaoferuje reklamodawcom nowe, niestandardoweformy, m.in.: pakiet modułów przypisanych do konkretnego artykułu,umieszczonych w świetle tekstu, belki sponsorskie na grzbieciemagazynu oraz narożniki w działach Agenda i Raport. Dodatkowo,klienci będą mogli korzystać z dotychczas oferowanych formreklamy.

W kwietniu 2008 roku miesięcznik "Kaleidoscope" przeszedłgruntowną przemianę zawartości merytorycznej, layoutu i oprawy. Jakwynika z badań przeprowadzonych wśród pasażerów PLL LOT nowa formai treść magazynu została wysoko oceniona przez 86 proc.ankietowanych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"