Nowy dział w agencji MBridge

Agencja digital marketingu MBridge wprowadza zmiany w strukturze. Dotychczasowy dział Content funkcjonuje teraz jako Content & Creative Strategy, łącząc kompetencje m.in. z zakresu content marketingu, kampanii kreatywnych i social mediów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy dział w agencji MBridge

Do tej pory w agencji funkcjonował zespół Contentu, jednak kompetencje tego działu, jak i realizowane przez niego zadania, wykraczały poza klasycznie rozumiany content marketing. Wzrost liczby klientów oraz realizowanych projektów skłonił więc MBridge do zmiany jego struktury i od teraz dział funkcjonuje jako Content & Creative Strategy, co precyzyjniej oddaje możliwości i zakres odpowiedzialności zespołu.

W ramach Content & Creative Strategy funkcjonują obecnie 2 piony, które wspólnie realizują projekty dla klientów agencji. Pierwszy z nich to pion SEO Content. Na jego czele stoi Urszula Żupnik (SEO content team leader), która wraz z Kamilą Trojanowską (junior SEO content specialist) koncentruje się na realizacji strategii treści powiązanych z działaniami SEO. 

Drugi z nich to pion Creative, w ramach którego zespół realizuje wsparcie koncepcyjne i kreatywne w kampaniach, komunikację w social media, influencer marketing oraz treści tekstowe i wizualne w najróżniejszych formatach. Ten pion budują Joanna Żelazińska (copywriterka), Aleksandra Adamczyk (która w ramach zmian strukturalnych objęła nowe stanowisko – creative strategy specialist), Marta Ogonowska (content specialist) oraz Paulina Peryt-Włudarska (graphic designer). Z kolei nowo utworzone stanowisko graphic designer Paulina Peryt-Włudarska.

W ramach nowej struktury, Aleksandra Adamczyk obejmuje rolę creative strategy specialist. Nowe stanowisko znacznie poszerza obszar odpowiedzialności Aleksandry, która teraz koncentruje się na działaniach z zakresu planowania i tworzenia treści, komunikacji, social mediów i niestandardowych projektów. 

W związku ze zmianą struktury działu zmienia się także stanowisko Mateusza Kwiatkowskiego, który od teraz pełni rolę content & creative strategy managera. Jego rola łączy odpowiedzialność za dwa niezależne działy agencji – wspomniany już Content & Creative Strategy oraz Brand Marketingu, który koncentruje się na promocji agencji MBridge.

Mateusz Kwiatkowski jest związany z branżą digital marketingu od ponad 10 lat i od samego początku budował swoją karierę w obszarze copywritingu, komunikacji i projektów kreatywnych. Aleksandra Ziemba, która w dziale marketingu własnego pełni rolę marketing specialist, odpowiada za przekrojową strategię promocji brandu w różnych kanałach oraz operacyjnie angażuje się w komunikację agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady