Nowy klient Kowalski dMDS

Firma Kowalski d. Materiały Dobrze Sprasowane zdobyła nowego klienta - wydawnictwo Murator.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kowalski dMDS zorganizuje imprezę integracyjną dla pracowników i współpracowników. Zadba także o PR wewnętrzny i zewnętrzny.  Imprezę integracyjną nazwaliśmy „Lipcówką", na wzór dotychczasowej „Czerwcówki". Wraz ze zmianą terminu inna jest również formuła: zabawa będzie bez osób towarzyszących, dla lepszej integracji zespołu. Ponieważ Wydawnictwo MURATOR związane jest z Pragą na dobre i na... jeszcze lepsze, „Lipcówka" będzie miała charakter praski – w wersji bezpiecznej oczywiście. Czyli z grającym kataryniarzem, wróżącą Cyganką, sprzedawcą pańskiej skórki, kwiaciarką, gazeciarzem i bicyklistą, ale bez chuliganów. Impreza odbędzie 7 lipca w klubie M25 przy ulicy Mińskiej 25, czyli dawnych Zakładach Optycznych. Będzie coś dla ciała, czyli catering z menu warszawskim, ale i coś dla ducha – pokaz mody z epoki z udziałem pań z wydawnictwa, zawody gry w kapsle dla panów, a dla wszystkich: multimedialna wystawa zdjęć starej Pragi, nauka tańca (zwłaszcza warszawskiej Polki) i loteria, w której do wygrania jest bilet lotniczy do Pragi – ale tej czeskiej, czytamy w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu