Nowy klient Sigmy

Agencja public relations Sigma International (Poland) Ltd Sp. z o.o. wygrała przetarg na obsługę PR czołowej światowej firmy farmaceutycznej AstraZeneca

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

AstraZeneca należy do czwórki największych producentów leków na świecie. Jest jednocześnie jedną z dwu największych europejskich firm w branży farmaceutycznej.

AstraZeneca wytwarza innowacyjne leki w siedmiu głównych dziedzinach terapeutycznych: onkologii, pulmonologii, gastroenterologii, kardiologii, psychiatrii, anestezjologii oraz antybiotykoterapii.

Umowa z Sigmą przewiduje działania w zakresie kształtowania wizerunku publicznego firmy w Polsce, doradztwo w zakresie komunikacji, w tym w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, zarządzanie relacjami z mediami, monitoring mediów, a także współpracę w realizacji programów edukacji zdrowotnej. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia na kolejne lata.

Sigma International (Poland) Ltd Sp. z o.o. jest największą i jedną z najstarszych agencji PR w Polsce. Zatrudnia 47 osób i posiada umowy o stałej obsłudze PR ponad 20 firm polskich i zagranicznych, m.in. Agfa, Animex, A.T.Kearney, Bartimpex, Cisco Systems, Dilmah, Flower Council of Holland, Heinz, Kapsch, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Lufthansa, Merloni Indesit, Microsoft, Pratt & Whitney i Procter & Gamble. Agencja realizuje także wielomiesięczne projekty PR dla kilkunastu innych klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day