Nowy Project Manager w Orbicie

Z początkiem stycznia do współpracującego na stałe z agencją NoS/BBDO Studia Interaktywnego Orbita dołączył Marcin Tomczak

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tomczak objął stanowisko Project Managera.

Od 10 lat pracuje w branży internetowej i związany był z firmami: Media Vision, Indigo, Magazyn Internetowy WWW, Super Media. W Orbicie będzie zajmował się m.in. projektami dla Telekomunikacji Polskiej, Masterfoods i Nepentes. Orbita w 2004 roku przeprowadziła kampanie takich marek, jak Neostrada TP, Snickers, Snickers Super, Frolic, Chrysler 300C, Jeep Grand Cheerokee, AspirinC oraz SOS Wioski Dziecięce (kampania społeczna), a także stworzyła prezentacje multimedialne dla Pionu Multimediów TP (Elementarz Internauty), Johnnie Walker Black Label (Przewodnik Konesera), Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz GEpard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day