Nowy "Przekrój"

Nowy layout i kampania reklamowa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najnowszy świąteczny numer "Przekroju" ukaże się w nowym layoucie, który przygotowali Elżbieta i Bogdan Żochowscy. Będzie też nowe logo oraz nowy układ pisma.

Natomiast na wiosnę ruszy duża kampania reklamowa tygodnika, za którą odpowiada dom mediowy Universal McCann. "Przekrój" wydaje wydawnictwo Edipresse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji