Nowy serial twórczyni 'M jak Miłość'

Autorka scenariusza do hitowego 'M jak Miłość' - Ilona Łepkowska kończy właśnie pracę nad nowym projektem serialowym, którym zainteresowane są TVP2 i Polsat.

dziennik-pp
dziennik-pp
Udostępnij artykuł:

Ilona Łepkowska, scenarzystka na której koncie są sukcesy takich produkcji jak „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” czy „Klan” od trzech miesięcy wraz z trzyosobowym zespołem przygotowuje scenariusz nowego serialu.

- To będzie współczesny serial obyczajowy. Historia zwyczajnych ludzi utrzymana w ciepłej tonacji, czyli to, co robiłam do tej pory i co polubili widzowie. Nie chcę zawracać Wisły kijem i robić filmu np. o środowisku pracowników agencji reklamowej – mówi „Dziennikowi” Łepkowska.

Wiadomo już, że produkcją serialu zajmie się Tadeusz Lampka, który z Łepkowską współpracował m.in. przy "M jak Miłość" czy "Na dobre i na złe”.

Niewiadomą pozostaje, która ze stacji telewizyjnych wyemituje nowa produkcję scenarzystki. „Dziennik” przewiduje, że telewizje stoczą zacięty bój o serial tworzony przecież przez twórczynię telewizyjnych hitów.

Sama Łepkowska mówi, że warunki na jakich sprzeda serial zależeć będą od negocjacji ze stacjami, ale dodaje, że nie liczą się tylko pieniądze. - Dla mnie ważne jest, aby serial dostał dobry czas antenowy i został wypromowany – podkreśla.

Jak pisze „Dziennik” duże szanse na zakupienie nowej produkcji ma TVP2 z którą Łepkowska współpracuje od lat. Ale do negocjacji stanie też na pewno Nina Terentiew, dyrektor programowy Polsatu, która talent scenarzystki odkryła jeszcze za czasów szefowania Dwójce.

dziennik-pp
Autor artykułu:
dziennik-pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day