Nowy serwis o2.pl - Kafeteria

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

4 grudnia w polskiej sieci wystartował nowy serwis portalu o2.pl - magazyn kobiecy Kafeteria (www.kafeteria.pl, www.kafeteria.o2.pl). Dedykowany jest on kobietom poszukującym w sieci dobrej publicystyki oraz praktycznych porad z zakresu zdrowia i urody. Serwis wyróżnia ciepła, aczkolwiek nieinfantylna, szata graficzna.

W redakcji Kafeterii nad tekstami i materiałami pracuje obecnie 7 osób, w tym 2 "korespondentki" zagraniczne (Nowa Zelandia i Irak-USA). Oferta magazynu jest zróżnicowana - od artykułów na tematy społeczne i kulturalne (dział Przy kawie) poprzez urodę i zdrowie (dział Zdrowie i Uroda), recenzje książkowe i kinowe do osobistych "dzienników" (dział Na marginesie).

Oferta reklamy w magazynie kobiecym Kafeteria obejmuje standardowe formy reklamy (banner, button, top-layer), jak również rozwiązania wypracowywane z reklamodawcą (konkursy, obrandowanie serwisu lub poszczególnych działów) oraz kampanie łączone (reklama w Kafeterii plus mailing w o2.pl, komunikaty w Komunikatorze Tlen.pl). W grudniu z reklamy w Kafeterii skorzystało Vichy (produkt Oligo25; agencja Zentropy Partners).

W pierwszym miesiącu działalności (4-31 grudnia) na strony Kafeterii weszło 43 400 unique users (wg prognozy na styczeń: 56 000). Liczba wyświetleń stron Kafeterii w grudniu to 283 000. Serwis Kafeteria jest monitorowany przez system trackingowy Gemius.

MediaOne (www.mediaone.pl), operator portalu o2.pl i Komunikatora Tlen.pl, zapowiada kolejne premiery serwisów na kwiecień tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day