Nowy system identyfikacji marki Lech Pils

Kompania Piwowarska S.A. odświeża opakowania oraz tworzy nowy system identyfikacji dla marki Lech Pils.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Za realizację działań odpowiada agencja Soul and Mind Opakowania. Produkty objęte zmianami pojawiły się na rynku na początku kwietnia br.

Odświeżenie opakowań oraz nowe projekty m.in. loga, key visuali itp. są wynikiem podkreślenia związku marki Lech Pils z Wielkopolską oraz zaangażowania w wielkopolskie tradycje oraz sport. Agencja Soul and Mind Opakowania odpowiedzialna jest za przygotowanie dwóch wariantów opakowań dla marki – tradycyjnego oraz ze sportowymi akcentami. Agencja zaprojektuje także nowy system identyfikacji marki obejmujący elementy z przeznaczeniem outdoorowym oraz POS. Projekt realizowany jest w rezultacie wygranego przetargu.

Agencja Soul and Mind Group współpracuje z Kompanią Piwowarską S.A. od ponad roku w obszarze działań BTL. Od listopada 2006 roku agencja realizuje program sprzedażowy „Świat Przyjaciół Piwa”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?