Nowy szef komunikacji i promocji w resorcie sprawiedliwości

Cyprian Maciejewski objął stanowisko dyrektora Biura Komunikacji i Promocji w Ministerstwie Sprawiedliwości.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Nowy szef komunikacji i promocji w resorcie sprawiedliwości
Cyprian Maciejewski

Cyprian Maciejewski zastąpił w listopadzie ub.r Kamila Szwarbułę, pełniącego funkcję dyrektora Biura Komunikacji i Promocji przez niecały rok.

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży public relations, zarówno po stronie agencji jak i klienta. Specjalizuje się w community relations, media relations, PR kryzysowym, korporacyjnym, ESG, edukacji ekologicznej. W jego portfolio znajdują się przede wszystkim projekty z sektorów przemysłowego i publicznego.

Wcześniej Maciejewski pracował jako PR manager w spółce Innobaltica wdrażającej rozwiązania komunikacyjne oraz jako niezależny doradca i szkoleniowiec. Był także pracownikiem gdańskiego magistratu, rzecznikiem prasowym ZU. Przez sześć lat pracował jako PR manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia.

Od marca 2023 roku Cyprian Maciejewski jest prezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS