NUQ Research wprowadza EventEvaluator

W ofercie NUQ Research pojawia się narzędzie badawcze EventEvaluator służące do efektywnego zarządzania różnego rodzaju eventami. Rozwiązanie to było już stosowane przez firmę w projektach m.in. dla PTC i Carlsberg Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

EventEvaluator składa się z dwóch części: badania sondażowego wśród uczestników eventu (realizowanego w trakcie jego trwania lub bezpośrednio po zakończeniu) oraz uczestniczącej obserwacji etnograficznej. Pierwsza część pozwala uzyskać obiektywne oceny, a druga – pogłębioną interpretację wyników oraz sformułowanie praktycznych rekomendacji. Ponadto narzędzie obejmuje analizy zamieszczanych w internecie treści dotyczących konkretnego wydarzenia.

Wprowadzająca właśnie EventEvaluator do swojej oferty firma NUQ Research uzasadnia, że rozwiązanie to pozwala optymalizować podjęte działania względem poniesionych kosztów oraz wskazuje kierunki rozwoju dla kolejnych wydarzeń eventowych. – W obecnym natłoku, zwłaszcza w sezonie letnim, różnego rodzaju eventów coraz silniejsza jest presja dysponentów budżetów na to, by uzyskać nie tylko obiektywną, szczegółową ocenę efektywności działań, ale również rekomendacje pozwalające na lepsze dopasowanie ich do celów strategicznych i warunków finansowych – opisuje Tomasz Jędrkiewicz, prezes NUQ Research. Firma wykorzystała już EventEvaluator w projektach realizowanych m.in. dla Polskiej Telefonii Cyfrowej, Carlsberg Polska oraz producentów napojów i alkoholi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały