NYT.com zyskuje po zniesieniu opłat

Po zrezygnowaniu we wrześniu z opłat za dostęp do tekstówfelietonistów i archiwów, internetowy serwis gazety New York Timeszanotował znaczący wzrost popularności.

km
km
Udostępnij artykuł:

W okresie od końca sierpnia do końca października, serwisNYTimes.com zyskał na całym świecie 7,5 miliona czytelników,notując wzrost o 64 procent do poziomu 19,4 miliona unikalnychodwiedzin - informuje serwis TechCrunch, powołując się na danefirmy badawczej comScore.

Z kolei miesięczna liczba odsłon stron w serwisie zwiększyła sięo 52 procent do 181 milionów.

Również inne tego typu strony, takie jak BusinessWeek.com,WSJ.com czy Wired.com, zanotowały wzrost odwiedzin w tym okresie,ale w przypadku żadnego z nich nie były one tak znaczące, jak przywitrynie New York Timesa.

źródło: TechCrunch

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital