O2 przegrywa reklamowy spór z operatorem 3

Operator komórkowy 3 wygrał trwający od czterech lat spór prawny zO2 dotyczący użycia w reklamie logo rywala.

Udostępnij artykuł:

Europejski Sąd Sprawiedliwości orzekł, że reklamodawcy mająprawo do wykorzystywania znaków towarowych konkurencji w celuuczciwego porównywania marek, o ile takie wykorzystanie niewywołuje zakłopotania u konsumentów - informuje serwis BrandRepublic.

"To prokonsumencka i prokonkurencyjna decyzja i wspaniaławiadomość dla konsumentów z całej Europy. Naszym zdaniem konsumencizawsze powinni mieć możliwość porównywania dostępnych ofert, abymieć pewność, że dokonują najlepszego wyboru" - stwierdził MarcAllera z 3.

Spór między 3 i O2 rozpoczął się jeszcze w sierpniu 2004 roku potym jak pierwszy z operatorów uruchomił kampanię reklamową, wktórej porównał ceny w swojej taryfie 'Pay as you go' z ofertąkonkurencji.

W odpowiedzi O2 sprzeciwił się zawartym w reklamach 3 cenowymtwierdzeniom, twierdząc, że wprowadzają one odbiorców w błąd.Operator twierdził też, że użycie jego logo stanowiło naruszenieznaku firmowego.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z