Obsessive dołącza do klientów Kerris Group

Dwie spółki Kerris Group: Kerris Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Obsessive dołącza do klientów Kerris Group

W ramach podpisanej umowy, Kerris Select powierzono pozycjonowanie strony, działania performance w Google w języku polskim i angielskim na rynki zagraniczne oraz analitykę.

Software house 300.codes wesprze Obsessive w przetargu dotyczącym technologii nowego sklepu e-commerce.

Celem prowadzonych działań jest zwiększenie sprzedaży w kanale e-commerce.

Obsessive to marka bielizny zmysłowej dla pewnych siebie kobiet. Działa na 9 europejskich rynkach: w Niemczech, Hiszpanii, Portugalii, Szwajcarii, Francji, Austrii, Holandii, Rosji i Polsce.

Kerris Group pracuje dla takich klientów, jak Porsche, Roche, Honeywell, ZT Kruszwica, Romet, Digital Care, Polycom, Grohe, CH Klif, L'Oréal, a także z domami mediowymi i startupami.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe