Obsessive z nowym logo, opakowaniem i liniami produktowymi

Bielizna erotyczna Obsessive (produkowana przez firmę Amocarat) ma nowe logo, opakowania i trzy linie produktowe. Zaprojektowała je agencja Heads Advertising.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja wizualna Obsessive ma podkreślać jej kobiecy charakter i wysoką jakość. Na opakowaniach zamiast czerni jest obecnie biel z elementami kolorystycznymi odpowiadającymi trzem wyodrębnionym liniom produktów: Sexy, Spicy i Fun. Taki design ma ułatwić klientom wybór produktu z linii najbardziej im odpowiadającej, zapewniając jednocześnie spójny wizerunek marki.

grafika

Zmiana identyfikacji Obsessive obejmuje ponad 40 państw, w których sprzedawana jest ta bielizna. Kreację nowego designu marki przygotowała krakowska agencja Heads Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]