Od czasu do czasu - "Kapsuła czasu"

Wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica przygotowała kreację dla zakończonej w ostatnich dniach sukcesem kampanii "Dni HP we Wrocławiu".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania towarzyszyła otwarciu we Wrocławiu Centrum Księgowo-Administracyjnego HP. W ramach kampanii odbyły się konkurs fotograficzny, event "Kapsuła czasu" oraz Klub Kariery HP. "Dni HP" wzbudziły ogromne zainteresowanie zarówno wrocławian jak i regionalnych mediów. W samej tylko akcji "Kapsuła czasu" wzięło udział ok. 2500 osób, których zdjęcia zrobione w czasie akcji, zostały złożone w kapsule i wmurowane na następne 10 lat w płytę wrocławskiego Rynku.

ARRS Effectica była odpowiedzialna za kreację materiałów dla całego projektu, przygotowała min. ogłoszenia prasowe, ulotki, plakaty, citylighty oraz broszury informacyjne.

           ARRS Effectica współpracuje z Hewlett-Packard Polska od prawie sześciu lat obsługując kampanie na rynku biznesowym.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu